RSS

तिमि र लादेन


हो साँच्चै रहेछ त् भन्दा रहेछन
दानेदाने पे लिखा होता है खाने वालाका नाम 
न्युयोर्क ट्वीनटावर लादेनको नाममा रहेछ 
मेरो दिलको ट्वीनटावर तिम्रै नाममा रहेछ 
साँच्चै धरोधर्म त्यसैले त
दुबैले दुबैलाई गर्ल्याम्म गुर्लुम्म ढालेउ

न्युयोर्कमा आगोको मुस्लो संगै आँशु बर्संदा 
लादेनको तन र मनमा हाँसो हुँदो हो 
तर म ठोकुवा गर्छु 
मेरो मनको ट्वीन टावर ढल्दा 
तिमि उन्मत्त हाँसो हाँस्न सकिनौ
किनकि त्यसभित्र तिम्रो तस्बिर 
थिचिएको,मिचिएको र च्यातिएको थियो 
मेरो मन संगै ह्वारह्वार्ती बलेको थियो 

लादेनले धर्मका नाममा मान्छे जलायो 
तिमीले जातका नाममा प्यार ढलायौ 
उसले भवनभित्र बाहिरका शरीर जलायो 
तिमीले यो मन भित्रका स्वप्नमहल ढलायौ
एउटा दाढी को फरक न हो 
नत्र तिमि र लादेनमा कुनै फरक देख्दिन म 

हुन त दोष तिमीहरुको होइन 
समाजमा धर्म बनाउने लादेन होइन 
नेपालमा जात बनाउने तिमि होइनौ 
समाजले जे सिकायो तेही गर्यौ 
तेसैले तिमि र म दुवै बस्ने समाज दोषी हो 
धर्मका नाममा शरीर
अनि जातका नाममा दिल टुक्राउन 

बाहुन, क्षेत्री, वैश्य, शुद्र तिम्ले बनाएको कहाँ हो र 
तिम्ले त जे देखेउ तेही सिकेउ 
पधेरोमा अलग्गै पानी थाप्नेलाई दलित भनेउ 
तिम्रो घरको आगनसम्म आउनेलाई वैश्य भनेउ 
ढोकाबाट कोठासम्म आउन पाउने क्षेत्री बुझेउ 
भान्सामै पलेटी कसेर खाने तिम्रा उपाध्य बाहुन भए 
भान्साको भित्र ढोकानेर बसेर खान पाउने जैसी बाहुन 

भोलि फेरी धर्मका नाममा कोहि नमारियोस्
जातका नाममा पानी पिउन बन्देज नहोस्
घरानिया हुँ भन्न प्रेम नतोड़ीयोस्
तेसैले जातवाली पुर्व प्रेमिका 
अब तिमि पनी बदलिनु पर्छ 
नयाँ पुस्ता नयाँ सोचले अघि बढ्नु पर्छ 
नत्र 'ऊ' जस्तै सबैको अन्त्य दुखद् हुनेछ 
किनकि यहाँ तन र मन दुवै जलाउनेको कहिलै भलो हुने छैन

Post a Comment

Powered by Blogger.